آینده روشن

آینده روشن
برای تازه شدن هیچ وقت دیر نیست 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان





 
سلام

 

امیدوارم حالتون خوب باشه

زندگی هر کدوم ما میتونه یک تراژدی دردناک باشه.هر کدوم ما مشکلاتی توی زندگیمون داریم که وقتی میشینیم و بهشون فکر میکنیم انگار آسمون رو سرمون خراب شده.

تا کی میخواهیم وقت و عمرمون رو با فکر کردن درباره ی کارای گذشتمون و افسوس خوردن از اینکه ای کاش این کار و میکردم یا ای کاش این کار رو نمیکردم هدر بدیم.

مگه ما قرار چند سال تو این دنیا زندگی کنیم هان ؟

یک لحظه به خودت نگاه کن که چه زود بزرگ شدیی انگار همین دیروز بود که مامان و بابامون برامون جشن تولد هفت سالگیمون رو گرفتن.

تا کی میخواهیم عمر و زندگیمون رو با کارای بیهوده که جز پشیمونی تهش هیچی نداره تلف کنیم.

بعضی از آدما یک جوری تو دنیا زندگی میکنند که انگار قرار جاویدان در این دنیا بمونند.

این جور آدما مرگ رو برای همسایه میدونند.

وقتی اعلامیه ی فوت یکی رو رو دیوار زدند بدون توجه از کنارش رد می شوند اگر هم نگاه کنند با بی تفاوتی میگن خدا بیامورزتش همین.

تا حالا شده برای یک لحظه هم که شده خودتون رو جای اون فردی بزارید که اعلامیه اش روی دیوار است. این حس رو در خودتون بوجود بیارید که اگر الان من جای این بودم چیکار باید میکردم. اصلا کاری از دستم بر میومد که برای خودم  انجام بدم

میدونی تفاوت تو با اون در چیه ؟ تفاوت تو با اون اینکه اون وقتش تموم شده ولی تو هنوز وقت داری و هر لحظه ممکنه وقت تو هم تموم بشه.

یک ذره واقع بین باشیم. ما نیومدیم که برای همیشه تو این دنیا بمونیم ما اومد که زود بریم.

این دنیای فانی لایق ما آدما نیست و نمیتونه ما رو به اون چیزی برسونه که لایقش هستیم.

بیایین از انجام بعضی کارا دست بکشیم بیایین یک شخصیت بهتر برای خودتون بسازید بیایین طعم واقعی زندگی کردن رو برای یک بار هم که شده بچشید.

بعضی از کارای کوچیک که ما به سادگی از کنارش رد میشیم میتونه تأثیرات بزرگی در زندگی مون بزاره.

لازم نیست که شب و روز نماز بخونی یا اینکه کل سال رو روزه بگیری. فقط کافیه وقتی از کنار فقیری میگذری باهاش هم دردی کنی بهش کمک کنی. وقتی کسی بزرگتر از خودت میبینی بهش احترام بزاری.

میدونی اگر از روی محبت و علاقه به پدر و مادرت حتی اگه بد باشن نگاه کنی خدا چقدر برات ثواب مینویسه.

بیایین از الان هدف های زندگیتون رو تغییر بدین.

شما همین کارای کوچیکی که به سادگی از کنارش رد میشین رو انجام بدین بعد خودتون می بینید نه تنها خود ارضایی رو ترک کردین بلکه همه برای رسیدن به مقام شما قبته میخورند.

خدای اون بالا سر رو هچوقت فراموش نکنید . همیشه یادت باشه که یکی هست که هر لحظه منتظره که تو به سوی اون برگردی و باهاش درد و دل کنی و اون دوست داره که کلید حل تمام مشکلاتت رو ازش بخوای. و تلاش خودت خیلی خیلی مهم است چون اون خدا هیچ تلاشی رو بدون پاسخ نمیزاره به این یقین داشته باش و تلاش کن که انسان بهتری باشی.

یاعلی


[ دو شنبه 10 آذر 1389برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

دلم تنگه کوچه های باريک خدا است، دلم تنگ صدای پروردگار است خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری! تو رو از تو گدایی می کنم . خدا رو دوست دارم و میخوام فقط اون عشقم باشه سالها بدنبال گمشده ام میگشتم و حال میدانم او کیست امیدوارم هیچوقت بحال خود رهایم نکند...که بدون او هیچم هیچ.... و من دلم تنگ رحمت است، دلم تنگ لحظه ای فقط لحظه ی توبه و نيايش با خلوص پاک است. خدایا من اگر بد کنم تو را بندگان خوب فراوان است اما اگر تو مدارا نکنی و نبخشی مرا خدای دیگر کجاست؟
امکانات وب

دوستای امروز: 12
دوستای دیروز: 35
دوستای هفتمون : 154
دوستای یک ماهمون: 422
کل دوستایی که تا حالا اومدن: 70614
نوشته های یک انسان زمینی: 207
یادگاری دوستان: 190
دوستای زنده: 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت